O nama

Premium Vrijednosti Kreativnost

EUROLAB INTERNACIONAL GRUP

EUROLAB INTERNATIONAL GRUP osnovan je 1995. godine, kao jedna od pionirskih tvrtki u sektoru prodaje, distribucije i uvoza prehrambenih proizvoda i pića u Albaniji.

 

Osam tržišta jugoistočne Europe na kojima trenutno poslujemo su: Albanija (1995.), Kosovo (2001.), Crna Gora (2005.), Sjeverna Makedonija (2005.), Bosna i Hercegovina (2017.), Srbija (2019.), Slovenija (2020.) i Hrvatska (2020.). Tijekom proteklih 29 godina energično i stalno smo povećavali našu prisutnost u ovom području, čineći Eurolab jednim od najpouzdanijih partnera za vrhunske tvrtke.

Predani smo najučinkovitijem razvoju naše distribucijske mreže do kraja, stoga smo izvršili značajna ulaganja u razvoj Mapo Cash&Carry i Mapo City, dva maloprodajna koncepta.

Od 2022. godine, privatni brendovi uključujući Craft Masters, Vinium Master, Bella Serata i Welfbrau također su dodani u naš portfelj.

 

 

 

Pažljivo biramo robne marke u našem portfelju kako bismo svojim klijentima i potrošačima pružili ono najbolje s međunarodnog tržišta u skladu s njihovim lokalnim željama i ukusima. Eurolab ima više od 80 globalnih partnera iz Italije, Francuske, Njemačke, Belgije, Velike Britanije, Nizozemske, Španjolske, Japana, Meksika i mnogih drugih zemalja.

 

Eurolab International Grup na ovo putovanje donosi osebujna iskustva i kulture ovih zemalja; potaknuti i nadahnuti ovim nacijama i njihovim međunarodnim kulturama neprestano nastojeći uspostaviti komunikacijske kanale i otvoriti nova vrata.

Najpouzdaniji smo partner u zemlji i regiji jer našu kulturu radnog mjesta karakteriziraju entuzijazam, inovativnost, predanost i dugoročno partnerstvo.

Naša strategija rasta i uspjeha vođena je našim vrijednostima koje nam omogućuju dosljedno širenje portfelja robnih marki i usluga kako bismo zadovoljili potrebe potrošača.

Danas je Eurolab International Grup konsolidirana grupa poduzeća koja posluje u svim zemljama u regiji. Ime grupe proizlazi iz prirodnog spoja najboljih europskih proizvoda i Labërije, južne regije Albanije.


Vizija i Misija

 

 


Vrijednosti tvrtke

Naše su vrijednosti navedene u Kodeksu ponašanja tvrtke. Vrijednosti su u središtu razvoja politike tvrtke. Eurolab Internacional Grup djeluje na različitim tržištima i u različitim zemljama. Ono što nas drži zajedno su naše vrijednosti. Već više od 29 godina, EIG se trudi postati tvrtka koja u svojoj srži ima poštovanje integriteta, ponosna je na svoj kontinuirani i siguran rast i razvoj. Kodeks ponašanja definira kako živjeti i raditi vođen dobrotom, predanošću, iskrenošću, pravednošću, lojalnošću, točnošću i poštovanjem, stvarajući pravo okruženje za svakog od nas. Ovo je misija koju EIG duguje svojim dobavljačima, kupcima i široj javnosti, koji su naši izravni potrošači, ali prije svega jedni drugima.


ISO (International Organization for Standardization) 9 001:2015, 22 000:2018, 45 001:2018

 

 

 

 

Uprava tvrtke snažno se zalaže za radnu kulturu, što se dodatno potvrđuje stvaranjem, usvajanjem i kontinuiranim unapređenjem naših praksi u skladu s međunarodnim ISO standardima. Ti standardi definiraju sve naše usluge, koje uključuju:

Poslovanje koje uključuje uvoz, izvoz, tranzit i trgovinu različitim industrijskim proizvodima, kao i prodaju, direktnu distribuciju, marketing i opskrbu klijenata prerađenom hranom ili sirovinama, kao i alkoholnim i bezalkoholnim pićima.

Eurolab pruža sljedeće robe i usluge kako bi ispunio svoju misiju, a koje su organizirane i provode se u skladu s navedenim ISO standardima:

• Distribucija i prodaja proizvoda na tržištima jugozapadnog Balkana

• Sigurnost naših proizvoda

• MAPO-ove usluge Cash & Carry

• HoReCa usluge uključujući tehničku podršku

• Usluge marketinga, merchandisinga i istraživanja tržišta

• Zdravo i sigurno radno okruženje

Svi zaposlenici tvrtke strogo se pridržavaju regulatornih okvira razvoja poslovanja na relevantnim tržištima, i zahtijevamo i naporno radimo kako bismo osigurali da i svi naši partneri također poštuju te norme.